احداث 15 هزار مسکن جدید روستایی در استان کرمان

استاندار:امسال دولت برای ساخت 15 هزار مسکن جدید در روستاهای استان تسهیلات خاص مصوب کرده است.

استاندار کرمان گفت: امسال دولت برای ساخت 15 هزار مسکن جدید در روستاهای استان تسهیلات خاص مصوب کرده است و همه بانکها و دستگاههای مسئول باید برای اجرای این مصوبه، به سرعت تلاش کنند.

محمد جواد فدایی در جلسه "بررسی وضع پرداخت تسهیلات مسکن روستایی استان کرمان در سال 98" افزود:امسال دولت ساخت 200 هزار واحد مسکن روستایی در سطح کشور را تصویب کرده که از میان آنها 15 هزار واحد سهیمه استان کرمان است و بانکهای استان باید برای جذب و پرداخت این تسهیلات به سرعت اقدام کنند.

وی با انتقاد از کم  کاری برخی بانکها در جذب منابع تخصیص یافته این مصوبه گفت:دستگاههای مسئول باید هر دو هفته یکبار گزارش پیشرفت کار را اعلام کنند.

استاندار کرمان افزود: غیر از این 15 هزار واحد، در سفر سال گذشته اقای نوبخت به جنوب استان ساخت پنج هزار واحد مسکن روستایی دیگر برای مناطق محروم جنوب استان مصوب شد که در حال پیگیری اجرای آن هستیم. 
مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمان نیز در حاشیه این نشست گفت: از میان 15 هزار واحد مسکونی جدید مصوب در استان کرمان، تاکنون برای دریافت تسهیلات 6300 واحد از بانکهای استان پرونده تشکیل شده که از این تعداد 50 درصد آنها به انعقاد قرارداد منجر شده است .