ابلاغ 45 میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل در کرمان

۴۶۰ میلیاردتومان از مطالبه پیمانکاران استان کرمان در قالب تهاترپارسال پرداخت شد.

مرکز کرمان فدایی استاندار کرمان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اعلام این خبرگفت :بند واو تبصره پنج قانون بودجه امسال نیز این امکان را برای پرداخت مطالبه پیمانکاران ایجاد کرده که باید پیمانکاران و دستگاههای اجرایی از آن به خوبی استفاده کنند.

 پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس هم گفت: برگشت منابع بودجه  استانی به خزانه به علت جذب نشدن در داخل استان  پذیرفته نیست و در صورت مشکل الزامات بودجه بایدپیگیری و در صورت سوء مدیریت بایدبا آن برخورد شود.

وی همچنین تعیین تکلیف مدیریت اداره کل ورزش و جوانان استان را خواستار شد .

 نماینده مردم شهرستانهای شرقی استان کرمان هم در این نشست از صدا وسیمای مرکز کرمان بخاطر انعکاس فرهنگ عاشورایی مردم به ویژه شرق استان  قدردانی کردوتوجه بیشتربه ظرفیتهای گردشگری شرق استان را خواستار شد.

 نیکزادی همچنین بر رعایت انصاف در  اختصاص بودجه ها به ویژه بودجه های جبران خسارات سیل در استان تاکید کرد.

  رییس سازمان برنامه و بودجه استان هم از پیمانکاران طلبکار از دستگاههای اجرایی خواست برای استفاده از تبصره ۵ قانون بودجه و تهاتر بدهیها ی بانکی و مالیاتی با طلب از دستگاههای اجرایی به این دستگاهها مراجعه کنند.

رودری با اشاره به ابلاغ 45 میلیارد تومان برای جبران خسارت های ناشی از سیل در استان کرمان، گفت: بیش از ده میلیاردتومان برای پاداش بازنشستگی بیش از ۲۰۰ نفر از بازنشستگان سال گذشته در استان اختصاص یافته که بزودی پرداخت میشود و ۷ میلیارد تومان نیز برای کمک به توسعه آب روستایی  اختصاص یافته است.