احمد قائم پناه رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری زرند از طرح ساماندهی سرویس‌های حمل و نقل دانش‌آموزان برای دومین سال متوالی در شهرستان زرندخبر داد و به افزایش 15درصدی کرایه آژانسهای درون شهری اشاره کرد وگفت:نرخ کرایه تاکسی های درون شهری برای هر دانش آموز 85000تومان می باشد .

وی با اعلام اینکه نرخ کرایه تعیین شده برای محدوده شهر می باشد و به ازای هر کیلومتر نرخ کرایه های خارج از محدوده شهر محاسبه می شود گفت: فعالیت هر گونه مسافر بر شخصی و بدون مجوز خلاف قوانین و مقررات می باشد

احمد قائم پناه با اعلام اینکه در سال جاری نیز کلیه افرادی که می خواهند برای جابجائی دانش آموزان اقدام کنند باید در سامانه سپند ثبت نام کنند گفت:شناسنامه دار شدن خودروها و رانندگان آن، بهبود نظارت مدیران مدارس بر عملکرد رانندگان سرویس ها، کاهش تخلف ها و ارتقای کیفیت سرویس دهی به دانش آموزان از جمله مزایای اجرای طرح سپند می باشد .

رئیس سازمان حمل و نقل همگانی در ادامه از مدیران مدارس شهرستان خواست تا با خودروهای دفترچه دار و ماشین های مسافربر مشخص شده از سوی این سازمان که در سایت سپند ثبت نام کرده اند قرارداد مننعقد کنند و افزود: اجرای درست و نظارت مستمر بر عملکرد عوامل اجرایی می تواند فضایی ایمن، کارآمد و اثربخش را در حوزه حمل و نقل دانش آموزان ایجاد و زمینه اطمینان خاطر والدین را فراهم کند.

وی تاکسی های درون شهری و آژانس مجوز دار را سالم ترین و امن ترین و امین ترین وسیله برای جابجای دانش آموزان دانست و اظهار داشت: والدین دانش آموزان محترم برای سرویس مدرسه فرزندشان به هیچ عنوان از خودروهای فاقد مجوز و برچسب تاکسیرانی استفاده نکنند.

وی رد پایان افزودشهروندان می توانند در صورت هر گونه تخلفی مراتب را به سازمان حمل و نقل و ترافیک درون شهری اطلاع یا با شماره 33424115تماس حاصل نمایند .