مهدلو شهردار زرند ضمن بازدید از کارگاه قطعات بتنی ، ماحصل راه اندازی این مجموعه را بی نیازی شهرداری از خرید قطعات بتنی دانست و گفت:با استفاده از این ظرفیت توانسته ایم در سالجاری با یک تحول اساسی جداول معابر و خیابانهای اصلی شهر را تعویض و بهسازی نمائیم .

منتخب شورای شهر زرندبا اعلام اینکه ایجاد کارگاه تولید قطعات بتنی، در راستای درآمدزایی برای شهرداری بوده گفت:شهرداری ها باید برای انجام بهتر امورات خود، به سمت درآمدزایی بروند و با روی آوردن به طرح های درآمدزا، هزینه های خود را جبران نمایند.

مهندس مهدلو سه هدف اصلی شهرداری در پروژه های عمرانی را افزایش سرعت عمل، ارتقای کیفیت ، کاهش و مدیریت هزینه ها عنوان کرد و گفت:با اجرای این اهداف مطمئناً شهر زرند یک تحول عظیم شهری و دگرگون شدن چهره شهر را شاهد خواهند بود.

وی به تامین رفاه و آسایش شهروندان به عنوان یکی ازاهداف مهم شهرداری اشاره کرد و گفت: برای پیشرفت و آبادانی گوشه گوشه شهرتعامل و همکاری شهروندان با شهرداری امری لازم و ضروری است.

وی در پایان افزود: خوشبختانه با خرید دستگاههای جدید شهرداری در زمینه تولید جداول ،بلوک،نای سیمانی ،کانیوو و... به خودکفائی رسیده است و به زودی سایر دستگاههای قطعات بتنی نیز  به این مجموعه اضافه خواهند شد .